Kopiarka do firmy

  • 12 lipca 2017

Wydajnie działająca i niedroga w eksploatacji kopiarka to jeden z podstawowych sprzętów biurowych w firmie. Dzisiaj producenci prześcigają się w produkcji różnych urządzeń tego rodzaju – jak wobec tego wybrać takie, które będzie sprawdzało się najlepiej?

Duża czy mała? Dobierz kopiarkę do dostępnej przestrzeni
Przede wszystkim zanim rozpocznie się poszukiwania konkretnych modeli jest zadanie sobie pytania, gdzie kopiarka ma zostać umieszczona. Nie w każdym biurze dysponuje się dużą przestrzenią pozwalającą na ustawienie sporych rozmiarów kopiarki stojącej na podłodze. Dlatego warto pomyśleć w takiej sytuacji o kupnie urządzenia o mniejszych gabarytach, które będzie mogło być umieszczone na biurku.
 
Jaką markę wybrać? Warto postawić na sprawdzony sprzęt
Zasadniczo na rynku można znaleźć urządzenia kilku uznanych producentów, które sprawdzają się w biurach. Warto wobec tego wybierać sprawdzone rozwiązania, na przykład kopiarki Konica Minolta, które dostępne są w szerokiej gamie wariantów do wyboru, także do małych biur.
 
Warto też wspomnieć o tym, że uznane marki wychodzą naprzeciwko potrzebom klientów – dostarczają nie tylko wysokiej klasy sprzęt, ale również służą pomocą w razie problemów za pośrednictwem wyspecjalizowanych, autoryzowanych serwisów.
 
Co potrafi kopiarka? Sprawdź jej funkcje
Zakres funkcji kopiarki jest zwykle dość szeroki. Każde urządzenie tego rodzaju pozwala na kopiowanie dokumentów, a także większość umożliwia skanowanie oraz drukowanie w czerni i bieli oraz kolorze. Niektóre, nowsze i bardziej zaawansowane modele, mają szeroką gamę innych funkcji, na przykład dupleks, automatyczny podajnik dokumentów, wysyłanie poleceń ze smartfona.
 
Ile kosztuje utrzymanie kopiarki? Cena eksploatacji
Warto też zobaczyć, ile pieniędzy trzeba będzie przeznaczyć na eksploatację kopiarki, zwłaszcza wtedy, gdy ma być ona regularnie użytkowana. Ceny tonerów oraz innych akcesoriów do urządzeń, przykładowo bębna, rolet, separatorów, różnią się pomiędzy sobą dość znacznie, co powoduje, że przełożą się ona także na ogólne koszty prowadzenia firmowego biura.
 
Gdzie kupić dobrą kopiarkę? Postaw na firmy z doświadczeniem
Nie można zapominać też o tym, aby zapoznać się bliżej z ofertami różnych firm zajmujących się sprzedażą kopiarek. Warto zwrócić uwagę nie tylko na koszty zakupu sprzętu, ale również na obsługę oferowaną przez firmę, między innymi może ona zapewnić pomoc serwisową 24 godziny na dobę, sprzedaż tanich materiałów eksploatacyjnych wraz z błyskawiczną dostawą.
 
Jeżeli szukasz dobrej firmy zajmującej się sprzedażą kopiarek w Warszawie, zachęcamy do bliższego zapoznania się z ofertą Fix&Print – firmy, która w branży posiada wieloletnie doświadczenie i oferuje kompleksowe rozwiązania.